HARD3D

  • main
  • forum
  • Styles
  • Contact to HARD3D!

New details about Blender OpenGL real-time rendering

http://www.blendernation.com/2015/02/12/first-look-depth-of-field-and-screen-space-ambient-occlusion-in-the-3d-viewport/#prettyPhoto
First Look: Depth of Field and Screen Space Ambient Occlusion in the 3D viewport 

Topic
Отправить по электронной почтеНаписать об этом в блогеПоделиться в XОпубликовать в FacebookПоделиться в Pinterest
Ярлыки: 2015, Blender, OpenGL, OpenSource, Real time, rendering

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Leave the comment [here]

Следующее Предыдущее Главная страница
Подписаться на: Комментарии к сообщению (Atom)

HARD3D keep your eyes good!

Узнай подробнее на Wikipedia!

Результаты поиска

Тэги

#FirefoxЛучшиеАддоны (2) 2014 (23) 2015 (3) 3d (20) Перевод (2) AC (2) addon (1) Animation (3) AnimTree (1) Art (7) Blender (23) Breaking Bad (2) Call (1) Canonical (1) CG (5) Condemned: criminal origin (1) Connection (1) covers (1) Cthulhu (1) Demo (1) Disturbed (1) Double Fine (1) Draiman (1) E3 (1) Eclipse (1) Epic Games (8) Executioner (1) Experiments (4) Firefox (3) Fortnite (1) game dev (10) Games (12) GIMP (1) grand theft auto (1) gta (1) HARD3D (11) HARD3DSpeak (1) Heavy Metal (3) Hello (1) horror (1) HTML5 (1) Ice-Pick Lodge (1) InternetSecurity (1) Interview (2) Linux (9) Mars (1) Metal Covers (1) Models (5) Modulate Pawn (1) news (2) north (1) OpenGL (2) OpenSource (4) OS (1) Pathologic (1) Pawn (1) PBR (1) PC (4) PsychoTherapy (2) Quantum Break (1) Raven (1) Real time (17) Remedy (1) rendering (1) rockstar (2) Sales (1) Sculpting (1) short movie (1) SIGGRAPH (2) Sketchfab (1) Slayer (2) Steam (1) Techland (1) Technology (9) thriller (1) Tournament (1) Trash Metal (2) Tutorial (8) Ubuntu (6) UDK (8) UDK Pawn (2) UE4 (12) UI (1) Unreal (8) v (1) Valve (2) VBO (1) VT (2) VTranslate (2) Walter White (1) WebGL (3)

List

  • ►  2016 (2)
    • ►  мая (2)
  • ▼  2015 (10)
    • ►  апреля (1)
    • ▼  марта (3)
      • Styles by HARD3D for better reading and comfort b...
      • Unreal Engine 4 now available to everyone and comp...
      • New details about Blender OpenGL real-time rendering
    • ►  февраля (6)
  • ►  2014 (41)
    • ►  октября (6)
    • ►  сентября (2)
    • ►  августа (2)
    • ►  июля (9)
    • ►  июня (9)
    • ►  мая (2)
    • ►  апреля (3)
    • ►  марта (6)
    • ►  февраля (1)
    • ►  января (1)
  • ►  2013 (10)
    • ►  ноября (1)
    • ►  октября (2)
    • ►  июля (3)
    • ►  мая (2)
    • ►  апреля (1)
    • ►  февраля (1)
All rights reserved Alexander Demenkov. Технологии Blogger.